dimecres, 22 d’abril del 2015

21 petits plaers






Petita llista de les petites coses que em fan somriure i que em poden arreglar el dia:

1- Despertar-se amb l'olor de cafè i torrades (tot i que quasi no prenc cafè ni m'agrada el pa torrat)
2- Cantar sota la dutxa la teva cançó preferida. I si és en anglès, inventar-se les paraules.
3- Acabar la dutxa amb aigua freda i abrigar-se amb una tovallola calentona, gruixuda, suau i amb olor de suavitzant.
4- Esmorzar en barnús
5- L'olor dels llibres. La de la tinta quan són nous, la de la vida que han recorregut quan son usats.
6- Quan et deixen una nota o t'envien un missatge només per desitjar-te un bon dia.
7- Quedar-se adormit mirant una peli
8- Les tardes d'hivern de sofà, manta i xocolata calenta
9- Girar el coixí quan està calent per trobar el cantó ben fresquet
10- Entrar en un llit amb els llençols acabats de canviar.
11- Una abraçada
12- Netejar la casa mentre fas un karaoke
13- Arreglar el món al voltant d'una cervesa
14- Rebentar bombolles d’embalatge
15- El sol d’hivern, que escalfa sense abrasar.
16- Les nits d’estiu a la muntanya. El silenci.
17- Els nervis abans de pujar a una muntanya russa. L’adrenalina quan en surts.
18- Caminar descalça
19- Les visites sorpresa (aquelles que saben que els farà il·lusió si passen)

20- Les migdiades a l’herba de la piscina, quan els riures dels nens et bressolen.
21- Caminar sobre la neu acabada de caure


3 comentaris:

Sergi ha dit...

Doncs a mi la teva llista m'ha aportat força pau, la majoria de coses que dius potser no em sortirien a mi si les hagués de dir, però no puc fer més que coincidir. La 5 és, senzillament, el paradís.

Ballarinadeplom ha dit...

XeXU, coneixent com t'agraden els llibres, no sé perquè però no em sorprèn la cinquena :)

Bon Sant Jordi!

Garbí24 ha dit...

Són petites coses que si les agafem seriosament, seran molt grans. Saber-les veure podria ser la 22.